Примерна
ПСИХОЛОГО – ПЕДАГОГИЧЕСКА ХАРАКТЕРИСТИКА
НА ДЕЦА/УЧЕНИЦИ СЪС СПЕЦИАЛНИ ОБРАЗОВАТЕЛНИ ПОТРЕБНОСТИ ЗА ПРЕДСТАВЯНЕ ПРЕД ЕКИПА
ЗА КОМПЛЕКСНО – ПЕДАГОГИЧЕСКО ОЦЕНЯВАНЕ
Име на детето/ученика
Дата и място на раждане
Детска градина/училище, група/клас
І . Когнитивно развитие на детето/ученика/ - памет, внимание, мислене, въображение
ІІ. Социални контакти и емоционални състояния на детето
· Игрови умения - развитие нивото на уменията за игра, предпочитания /самостоятелно или с връстници/, участие в сюжетни и символни игри.
· Отношения с връстниците си - общуване, създаване на приятелства
· Отношения с възрастните - справяне с раздялата с родителите, реакция на детето при стрес, приемане на установени правила и норми в училище и извън него
· Поведение
ІІІ. Езиково-говорни умения – умения за комуникация и водене на диалог, изразяване на чувства при общуване, използване на невербални средства при общуване.
ІV. Знания, умения и компетенции на детето/ученика
V. Предпочитани учебни предмети и дейности
VІ. Основни затруднения в учебно-възпитателния процес
VІІ. Семейна среда
Изготвили: 1……………………
/име, фамилия/
2. ……………………
/име, фамилия/
Дата: ……………. Директор: ……………………
/име, фамилия/
/име, фамилия/
0 коментара:
Публикуване на коментар