Актуално

Рамка на психолого - педагогическа характеристика




сряда, 10 ноември 2010 г.


Примерна

ПСИХОЛОГО – ПЕДАГОГИЧЕСКА ХАРАКТЕРИСТИКА
НА ДЕЦА/УЧЕНИЦИ СЪС СПЕЦИАЛНИ ОБРАЗОВАТЕЛНИ ПОТРЕБНОСТИ ЗА ПРЕДСТАВЯНЕ ПРЕД ЕКИПА
ЗА КОМПЛЕКСНО – ПЕДАГОГИЧЕСКО ОЦЕНЯВАНЕ



Име на детето/ученика


Дата и място на раждане


Детска градина/училище, група/клас




І . Когнитивно развитие на детето/ученика/ - памет, внимание, мислене, въображение


ІІ. Социални контакти и емоционални състояния на детето


· Игрови умения - развитие нивото на уменията за игра, предпочитания /самостоятелно или с връстници/, участие в сюжетни и символни игри.


· Отношения с връстниците си - общуване, създаване на приятелства


· Отношения с възрастните - справяне с раздялата с родителите, реакция на детето при стрес, приемане на установени правила и норми в училище и извън него


· Поведение


ІІІ. Езиково-говорни умения – умения за комуникация и водене на диалог, изразяване на чувства при общуване, използване на невербални средства при общуване.


ІV. Знания, умения и компетенции на детето/ученика


V. Предпочитани учебни предмети и дейности


VІ. Основни затруднения в учебно-възпитателния процес


VІІ. Семейна среда




Изготвили: 1……………………


/име, фамилия/


2. ……………………


/име, фамилия/


Дата: ……………. Директор: ……………………


/име, фамилия/

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Лектори

Copyright © 2012 • Ресурсен център - Перник • Всички права са запазени и са обект на авторско право